Idealnie jeśli posiadasz co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w obszarze obsługi Klientów Biznesowych w kanale tradycyjnym (Dystrybutorzy, Hurtownie);
Posługujesz się na co dzień oprogramowaniem w środowisku Windows10;
Lubisz i wiesz jak wspierać procesy sprzedażowe;
Umiesz podtrzymywać relacje w oparciu o korzyści;
Pracujesz na systemie CRM, a swoją pracę opierasz o wskaźniki efektywności oraz cykliczne raporty oraz analizy;
Swobodnie posługujesz się jednym z języków: ENG / FR / DE / RU / CZ
Zakres zadań do wykonania:
Realizacja zamówień przesłanych przez Klientów;
Podtrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami;
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
Organizacja i planowanie dostaw oraz przesyłek kurierskich;
Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami;
Wystawianie faktur, korekt oraz dokumentów przewozowych (kraj oraz export);
Zapewniamy:
Pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 8.00 – 16.00;
Wdrożenie stanowiskowe oraz Wsparcie Przełożonego;
Jasny i czytelny system pracy
Przyjazną atmosferę w energicznym i rozwojowym zespole;
Standardowe narzędzia pracy wymagane na tym stanowisku.